Wednesday, April 7, 2021

αχ αυτό το Χόλλυγουντ


    
  Μήτε ο Ηρόδοτος ο πολύς,
μήτε ο Ξενοφών ή ο Αθηνοκλής
μήτε ο Πεπαρήθιος Διοκλής,
μονάχα εγώ, ημιμαθής θρασύς,
φέρνω στο φως μια ιστορία,
 
παλπ-φιξιονάτη λογοτεχνία,
από χολυγουντιανή μυθολογία.

Βάσει πολλών υπολογισμών
σεναριογράφων κι όχι αλλονών,
πλέοντας διαδοχικά επί ποταμών,
οι αρχαίοι Αργοναύτες,
με τις γνωστές μεγαλοβάρκες,
ξεκίνησαν απ’ την Κολχίδα,
που κάποτε με το καράβι πήγα,
στον Εύξεινο, Βόρεια Τουρκία,
και έχοντας νότια πορεία,
στο Περσικό έφτασαν κόλπο,
σε κείνο το ζεστό τον τόπο,
μία παλιά πια γειτονιά μου,
απ' τα ταξίδια τα δικά μου,
στο πέρασμα του Ομάν,
που απ’ τη ζέστη λες αμάν.

Παρά του κόλπου τα μαρτύρια...
τάφτιαξα και με μιά μυστήρια !

Ξεχνιέμαι, φεύγω από το θέμα,
γέρασα και δεν είναι ψέμα....

Οι αργοναύτες λοιπόν ταξιδευτές,
από ποτάμια έφτασαν στις ακτές,
του Ινδικού και με ντουγρού πορεία,
κάνανε γύρα κάτω από την Αραβία,
για κείνη την εποχή, "προχώ" σοφία,
και κάπου πιο κει νάσου η Αφρική,
το Κέρας στη Βορειοανατολική....

Μπήκαν και διέσχισαν την Ερυθρά,
πότε με το πανί πότε με τα κουπιά…

Το Σουέζ, δεν είχε τότε ανοίξει,
(κάποιους αιώνες θα αργήσει)
και για να πάνε βόρεια,
το κόψανε με τα πόδια,
πλεούμενα βάλαν στους ώμους,
κι από αγνώστους δρόμους,
κοψομεσάτοι φτάσαν Μεσόγειο…..

Ξομολογούμαι δω... το λαμόγιο,
ότι συχνά φαντάζομαι ιστορίες,
ρίχνοντας... αλλού τις αμαρτίες
πως τάχα τις είδα σε ταινίες,
γιατί εμπνέομαι από τις εμπειρίες
ταξιδιών μου σ' αυτά τα μέρη,
όταν "κάτι" το χρόνο πίσω φέρει.
 
Τη ταινία τη πίστεψα εν μέρει, 
και ίσως να μην τα καταφέρει
να πείσει μάλλον άλλον κανένα…..

Μου φτάνει.... που έπεισε εμένα…..
________________________

Έμμετρο έργο από το βιβλίο "ΑΝΤΙ-ΑΦΗΓΗΜΑΤΑ", 
Επιμέλεια - προσαρμογή κειμένων του Π. Ματαράγκα, 
με αλήθειες, αιχμές και φαντασία, 
e-mail: pmataragas@yahoo.com


  ίσως...  

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.